Google Merchant Center: що це і як налаштувати Google Shopping
Зміст :
- Що таке Google Мерчант Центр (Shopping)?
- Як працює Google Мерчант
- Гугл Мерчант: вимоги до сайту
- Як настроїти Гугл Мерчант Центр
- Чому краще звернутися до фахівця для налаштування Google Мерчант
- Що буде зроблено
- Яка ціна налаштування Google Merchant
Що таке Google Мерчант Центр (Shopping)?
Один із найкращих варіантів розвитку свого онлайн-магазину – реклама товарів у всесвітній мережі. І таку можливість надає Google Мерчант це сервіс, який вкаже в пошуковій системі місцезнаходження вашого магазину, а також створить рекламу Google Ads за запитами користувачів. Але найвибагливіший його функціонал – рекламний поступ через Google Shopping. Саме він покаже ваші товари серед тисяч аналогічних пропозицій у мережі. Але для цього знадобиться реєстрація та завантаження каталогу товарів з урахуванням усіх вимог системи.
Як працює Google Мерчант
Реклама в Google Мерчант - спосіб швидко розвивати свій бізнес. Якщо використовувати платний функціонал після завантаження фіда (інформації про товари), продукція буде автоматично зіставлятися з пошуковими запитами користувачів. Google використовує штучний інтелект, щоб потенційний покупець отримав рекламне посилання в той момент, коли це є найбільш актуальним для користувача.
У цьому відбувається аналіз багатьох чинників. Власник бізнесу контролює обсяг коштів, що витрачаються на рекламу, і платить лише в тому випадку, якщо покупець переходить за посиланням.
При цьому Google Merchant Center дозволяє відстежити статистику. А це означає, підприємець отримає відомості про найпопулярніші товари, відповідність ціни на товар середньої ринкової.
Це дуже результативно, але не всі торгові сайти користуються цією можливістю через сувору політику системи. Якщо порушити хоча б одну з вимог, то товар буде заблокований.
Гугл Мерчант: вимоги до сайту
Щоб користуватися Google Merchant, потрібно дотримуватись правил сервісу. А їх чимало: розробники платформи максимально подбали про безпеку користувачів, прозорість інформації, а також відповідність законодавству. Серед нюансів, які потрібно врахувати під час роботи з сайтом:
- Одна мова на сайті, сторінці товару та у фіді. При цьому слід звернути увагу на законодавство: з 16.01.2020 року реклама, орієнтована на внутрішній ринок, має бути україномовною. А це означає, що інформація на сайті та у фіді має бути надана українською мовою. Для реклами, спрямованої зовнішній ринок, є окрема інструкція.
- Кожне оголошення має посилання. При переході характеристики товару маємо повністю відповідати.
- На сайті інтернет-магазину має бути розділ про правила повернення або обміну товарів. Якщо це неможливо, потрібно зазначити причини – бажано посилання на актуальне законодавство.
- Захист особистих даних клієнтів. Про це у Google Merchant є окрема стаття.
- Точна інформація про правила оплати та доставки. Також мають бути відомості про способи зв'язку з продавцем.
Але щоб дотримуватися всіх цих правил, попередньо доведеться підтвердити на майданчику Search Console, що саме ви є власником сайту.
Як настроїти Гугл Мерчант Центр
Для налаштування потрібно пройти кілька етапів. Від підприємця або співробітника інтернет-магазину потрібно:
- Перевірити обліковий запис Google. Якщо його немає, потрібно створити новий обліковий запис.
- Перейти до сайту реєстрації Google Merchant. Потрібно ввести інформацію про інтернет-магазин та його місцезнаходження.
- Продовжити роботу в Google Merchant Next. Але попередньо варто перевірити, чи ваш сайт не порушує правила системи.
- Заповнити анкету з детальними даними про свій інтернет-магазин.
- Не забувати про «проблемні» пункти, через які може бути заблоковано рекламу товарів. Наприклад, відповідність цін. Якщо заплановані знижки, це відображається в окремих параметрах.
- Додати товари. Для цього передбачено декілька способів:
- Використовувати ФІД. Це файл, у якому є вся інформація про товари. Але його створення вимагає використання кількох програм та спеціальних знань. Спочатку дані вносять в електронну таблицю, потім перетворюють її у формат TXT, або XML.
- Скористайтеся таблицею Google. У цьому випадку продукцію також буде додано автоматично. Але вона має суворо відповідати стандарту з наявністю обов'язкових розділів.
- Вводити інформацію вручну. Це довго і вимагатиме зусиль. Найчастіше цей варіант вибирають для невеликого асортименту.
Потрібно періодично відкривати профіль Google Merchant: якщо більше року не буде активності, обліковий запис автоматично заблокується.
Чому краще звернутися до фахівця для налаштування Google Мерчант
Турбота Google про безпеку клієнтів має і не такий привабливий бік. Це ретельна перевірка рекламодавців на відповідність їхнього товару рекламі. Випадкова помилка в назві бренду або ціні, що відрізнятимуться на сайті та у фіді, може стати причиною блокування оголошення. А якщо таких помилок дещо?
Також необхідне точне дотримання законодавства – потрібно ознайомитися з усіма правилами та інструкціями, які пропонує платформа. Під час налаштувань важливим є і технічне розуміння правил оформлення інтернет-сторінок. Тому я пропоную свою професійну допомогу у налаштуванні реклами Google Merchant.
Що буде зроблено:
- Оптимізовано сайт за вимогами Google Merchant.
- Створено та пов'язані акаунти ADS та Merchant.
- Сформовано платіжний профіль.
- Проведено рекламну компанію.
- Пройдено модерацію Google Shopping.
Мої послуги замінять роботу кількох спеціалістів. Адже, як правило, новачкам потрібно багато часу для ознайомлення з правилами та вимогами системи.
На жаль, помилки в налаштуваннях часто призводять до того, що бізнесмени не використовують рекламу Google. І втрачають чудову можливість розвивати свій онлайн-майданчик.
Яка ціна налаштування Google Merchant
Я гарантую якісне та максимально швидке виконання поставлених завдань. І це не порожні слова: досвід налаштування Google Merchant дозволяє уникнути багатьох складнощів, які підготувала для підприємців платформа.
Ціна роботи – 6000 грн. під ключ.
І цю суму виправдано: після правильного виконання основної частини роботи, надалі реклама Google Merchant та його дослідження статистики покупок стає лише основою для швидкого просування сайту.
Телефон для замовлення: 066-800-91-94 . Звертайтесь! Будемо раді відповісти на всі запитання!